Régóta tesztelik már az RS3-ast, ideje, hogy bemutassák végre. Most, hogy perceken belül érkezik a fő rivális, a BMW 1-es M, belehúztak az ingolstadtiak, kicsit felhergelték a TT RS öthengeresét, nehogy szégyent valljon.

Régóta tesztelik már az RS3-ast, ideje, hogy bemutassák végre. Most, hogy perceken belül érkezik a fő rivális, a BMW 1-es M, belehúztak az ingolstadtiak, kicsit felhergelték a TT RS öthengeresét, nehogy szégyent valljon.
A kis RS megkapja nagyobb testvéreitől a mágnesezéssel állítható karakterisztikájú lengéscsillapítókat és az elektronikusan vezérelt hátsó differenciálművet is, osztóműve pedig helyzettől függően akár a nyomaték 85%-át is a hátsó kerekekhez küldheti. Ezzel a technológiai arzenállal elképzelhető, hogy az összkerékhajtás hátrányai ellenére gyorsabb köridőkre lesz képes, mint az 1-es M, de pajkosságban valószínűleg nem érheti utol.