
A németek szerint a közel két tonnás kupé kevesebb, mint 4,35 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből százra, míg a kétszáz kilométer per órás sprinthez 9,5 másodperc kell. A hatás kedvéért a 0-300 km/h-s gyorsulást is lemérték: ehhez 24,5 másodpercre volt szükség.
A hihetetlen közúti teljesítményhez természetesen a fékeket, illetve a futóművet is fejleszteni kellett – a rugóstagok magassága és csillapítása is széles intervallumok között állítható. A karosszéria elemek is változtak: kicsit átdolgozták és karbonból készítik a szoknyákat, nagyobb leszorító erőt épít fel a szintén szénszálas hátsó szárny. A műszerfalon is el kellett végezni néhány módosítást, például a sebességmérő számlapját 400 km/h-ig skálázott karbonmintásra cserélték. A tuningcsomag árát nem hozták nyilvánosságra.